יום חמישי, 19 במאי 2011

מהו השַד


מהו השַד? עיגול גדול, שבתוכו עיגול קטן, שבתוכו עיגול עוד-יותר-קטן. כל זה – כפול, כלומר פעמיים, זה לצד זה.

גם העיניים, אגב, סיפור דומה, שלא לומר זהה, שלא לומר אותו הסיפור בדיוק: עיגול גדול, שבתוכו עיגול קטן, שבתוכו עיגול עוד-יותר-קטן. כל זה כפול, כלומר פעמיים, זה לצד זה. בשני המקרים, העיגול הפנימי הוא הכהה יותר, והחיצוני הבהיר יותר, בשני המקרים. וגם, העיגול החיצוני, הגדול, הוא קבוע, זאת אומרת לא משתנה בגודל, ואילו העיגול הפנימי, הקטן, מתכווץ ומתרחב כרצונו – פה, בגלל חום וקור, שם, בגלל חושך ואור.

אבל את השד נעים הרבה יותר למשמש מאשר את העין. על העין שמו סוגר נגד מישוש, מכסה, והוא מהיר מאד, ומלא שערות קטנות.

שערות קטנות, אגב, יש גם סביב העיגול הבינוני של השד. וכדי לגעת שם צריך להיאבק לא רק במכסה קטנטן עשוי עור דק, אלא באשה כולה, העשויה עור ושרירים ועצמות ותיק מלא חפצים חדים.

בזמן שהאשה חולמת, העיניים זזות ימינה ושמאלה, ימינה ושמאלה, ימינה ושמאלה. השדיים זזים למעלה למטה, אבל בקושי. כשמנסים להזיז גם אותם ימינה ושמאלה, ימינה ושמאלה, ימינה ושמאלה, האשה מתעוררת, כועסת.

בין העיניים יש אף. כשמנסים לשים משהו בין השדיים, עוד פעם האשה מתעוררת, כועסת.

לאנשים שאין להם עיניים קוראים עיוורים (למרות שיש גם עיוורים עם עיניים). לאנשים שאין להם שדיים קוראים גברים (למרות שיש גם גברים עם שדיים).

עיגול גדול, שבתוכו עיגול קטן, שבתוכו עיגול עוד-יותר-קטן. כל זה – כפול, כלומר פעמיים, זה לצד זה. כל השאר – יחסי ציבור; יחסי ציבור ותוּ לא.